fredag 30 november 2007

SKYLTSÖNDAG I BUTIKEN!




Jag har alltid varit väldigt glad för inredning , speciellt i dom där små detaljerna, som liksom sätter pricken över i-ét.

I mitt tidigare liv, när jag arbetade i butik, var jag ansvarig för skyltningen! Ohhh, vad jag kan sakna det! Speciellt nu till skyltsöndagen! Det var alltid stort jippo i hela byn...alla affärerna ansträngde sig för att lysa upp det dystra, skånska vintermörkret. Det planerades långt i förväg, lite småhemligt...ända in till sista timmarna innan det var dags!

Så jag har skyltat i webbutiken!....inget märkvärdigt, men ändå. Lite SKYLTSÖNDAG! Erbjudande hörde också alltid till denna helgen. Så det har jag också!

Om du beställer något av MÅNADSPAKETEN i helgen, får du ett dekorationspaket som är handplockat speciellt till ditt paket! Gäller LÖRDAG och SÖNDAG!

Ha en riktigt skön helg!

Kram Ilona

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar