måndag 24 mars 2008

En skiss i veckan! Vecka 13 !



Mette har också inspirerats av skissen,
och det härliga resultatet ser ni här!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~**~~~~

En härligt krispig LO av Anna som berättar....
Jag har scrappat Mariantes skiss...
den var verkligen rolig o jag som gillar lager-på-lager
kunde ju inte låta bli...även om det inte blev så många!!

Passade på att använda mig av en Tag som jag först
målat med vit akryl, sen färgat in med Fade Jeansdynan...
o sprayat med PerfectPearl i vanlig ordning...
(Vi pratade ju om att ha en en Tag på en Lo o visst blev
det bra?!!)
Sen skrev jag texten o efter det embossade jag hela för
att få en frostig o kall yta!!
Pärlorna är KaiserCrafts o
chipboardblomman kommer oxå från Skaparlusten!
.....närbild!
~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~**~~~~~~

En tolkning av Johanna Åman!
~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~**~~~~~

Maritha/Dilorf har hakat på veckans skiss
och här är hennesLO!
Jättefin tycker jag!
~~~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~**~~~~~~

Denna veckans skiss fick jag ifrån Mariante som var bidrag nr 2 i DT-uttagninge!
En helt underbart skön stil, tycker jag...
se mer av hennes stil här!

Använd skissen precis som du vill!
Alla som skickar in ett alster får en liten gåva!
Så skicka med din adress!
Ilona

3 kommentarer:

  1. Jag är klar med min tolkning..
    Skickar in imorgon då allt torkat!!
    Tack för ännu en snygg o rolig skiss att inspireras av!!
    Kramen / Anna

    SvaraRadera
  2. Jättefina tolkningar!

    Kram
    Mette

    SvaraRadera
  3. Det var mycket grejer på skissen.Mycket att göra med andra ord.Längesedan jag gjorde någon scrappis,men det ser kul ut.Så kanske....
    Du gör så fina grejer,fortsätt så.

    Carina W
    Http://www.carinaw.bloggagratis.se

    SvaraRadera