tisdag 4 mars 2008

Gäst DT i Mars!

Första Gäst Inspiratören är Pia Åstrand!
Detta var Pias bidrag till "uttagningen"




Jag skickade MånadsKit 1 till Pia och dessa härliga LO är det fina och inspirerande resultatet!


Jag återger Pias egen förklaring till hur och vad hon gjort......
 Var försiktig - en enkel lo med lite rullade kanter och
två doodlade ramar. La till lite grungeboard, färgla dom
med distress ink - vintage photo! Alla kanter är
inkade med tre Tim Holtz idistress ink pads -
broken china, vintage photo och black soot.
Blommorna är målade med making memories
turkosa färg och så även hörnprickarna.
Nykomling - har jag använt de fina blomgirlangerna, men
klippt dom en och en och sedan lagt till lite pappersblommor
ton i ton.
Små antique brads i dom. Rivet papper med Tim holtz
distress ink pads vintage photo och black soot.
Doodlad ram och bladverk med guldpenna.
Handskriven text.
Love potion - ett kort handstämplad och embossad,
målad med de två promarker pennorna som jag hade med i paketet.
Hanskriven text och doodling. Lite turkosa blommor. Inkade
kanter med samma produkt som ovan!


Själv är jag väldigt förtjust i Pias egenhändiga doodlig!
Sätter en personlig prägel som är genomgående i alla Pias alster!

Ni kan se mer av Pia HÄR!

Vad tycker ni?

4 kommentarer:

  1. Oj så vackert! Jag blir helt tårögd av lon "nykomling".

    SvaraRadera
  2. Va roligt med en gästDt..
    Finfina alster har du gjort oxå!!

    SvaraRadera
  3. Jag tycker: WOW!!! Hur läckert som helst - det är så fantastiskt fint!

    SvaraRadera
  4. Jag håller helt med föregående talare. Pias doodling är enastående!! Fantastiskt fina bidrag. Vilken jättebra idé med gäst dt's för extra inspiration!

    SvaraRadera