söndag 9 mars 2008

Jag fick ett så uppmuntrande och härligt mail häromdagen från en av alla mina goa kunder!
Och eftersom delad glädje är dubbel glädje, så vill jag dela med mig.....delar av det!

Alla i Inspirations Teamet....ta åt er!! För varje ord är sant!


.... "Och att dina inspiratörer på bloggen har gjort
så fina alster gör det verkligen härligt att skapa.
Man får så många idér och tips.
Det är så härligt, härligt.....TACK!

HA en härlig helg!

Kramar från glada mig

P.s Jag blir också så glad för ditt namn
när jag skriver det.
Vet du att I L O betyder glädje på finska
och när man är glad på finska så säger man att man är
I L O I N E N. Häftigt eller?
Vad delar av mitt namn betyder på finska hade jag ingen aning om, men är det inte svårare än så att sprida glädje, ja då trivs jag!

Tack vännen! Du vet vem du är!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack snälla du - vem du än är! :)
Dina ord värmer verkligen!

Och vad passande att Ilona namns "börjar" på glädje! Passar perfekt! :)

Kram
Mette

Anonym sa...

Åhhh...Sötaste Du.
Stort TACK för de gulliga orden!!
Kram Anna

Unknown sa...

Jag är finska från början!! Att jag inte tänkt på det! Ilona är verkligen en glädjespridare!