torsdag 10 april 2008

April månads Gäst-DT......

....är Camilla alias Smörblomman!

Camilla var den första som skickade in ett bidrag till DT-tävlingen!
Camilla har scrappat i ett år och formligen älskar denna hobby! Mest blir det scrappat om barnan Julia och Filip men också om vardagen och om resorna som familjen gör.
Det var dessa finstämda härliga LO som Camilla skickade in till tävlingen!


Camillas egna kommentarer om Månads Kiten......
Jag fick både april månads kit 2 och kit 3 att skapa med.
Eftersom kit 2 är väldigt färgstarkt och pastelligt och
kit 3går i tonerna grått, svart och vitt,
känns möjligheterna stora.
Dessutom finns det gott om dekorationer ibåda kiten.
Mumsigt värre!

"Sprudlande glad"
Från kit 2 har jag använt cardstock, mönstrat papper,
limefärgad blomma, orange brad, limegrön fluid chalk
och chipboardramen, som jag målat med
svart crackle paint (ingår ej i kitet)
och sandpapprat kanterna på.
Från kit 3 har jag använt journaling stjärnorna
och den svarta blomman. Utöver kiten har jag använt
linjerat papper och Quickutz-alfabeten
Mary Jane och Maddie Anne.
"Lycka"
Från kit 2 har jag använt mönstrat papper till bakgrund
och klippt ut hjärtan att dekorera med.
Tagen är till min dolda journaling.
Från kit 3 har jag använt bandet som sitter i tagen,
den svarta blomman och blingstenarna.
Utöver kiten har jag använt rosa metalltråd, knapp,
svart floss och Quickutz-alfabetet Mary Jane.
Kort "Kram"
Från kit 2 har jag använt chipboardramen, som jag målat med
röd akrylfärg (ingår ej i kitet).
Från kit 3 har jag använt svart och vit cardstock,
mönstrat papper och grå blingstenar.
Utöver kitet har jag använt dymo.
HÄR! kan ni se mer.....

Tack för alldeles underbara alster, Camilla!

1 kommentar:

Joy for Health sa...

Så fint du har gjort!!! Och lyllo dig som får bli Gäst-DT, jag får hålla tummarna för att det blir min tur nån gång :) Det är så kul att kolla in här i bloggen för allt är så himla fint!!