onsdag 15 oktober 2008

Utmaning nr 3 kommer här.

Hej o hå..klockan är redan kvällen o här kommer tredje
utmaningen till er denna höstmånad.
Denna gång låser jag er lite o med risk för att ingen
tycker att den låter lockande så vill jag att ni:

♥ Skapa ett ROSA minialbum

Jag är svag för rosa, det är rosa månaden o
det känns som att det är extra viktigt för

iaf mig att verkligen få fram till mina nära o kära

att jag älskar dom massor.


Jag har gjort ett till min minsta lilla loppa.
Med bilder på henne o mig, väldigt sparsmakat o
med endast tre papper, lite band o nån charm..
Albumet gick fort att göra, det är såå tacksamt att
göra sådana här projekt..man ser resultat snabbt.

För mig är detta album viktigt o jag hoppas att
det blir det henne med en dag.
Sååå, skapa för kärlekens skull.
Kanske om dig själv, din mamma eller en kär vän..
Hoppas att ni orkar..det är roligt o relativt enkelt.

Snäll som jag är har ni hela månaden ut på att skapa.

Här har ni mitt: (fotade i olika ljus)


På sista sidan kommer jag att skriva till henne,
om att boken i sig inte handlar om nåt speciellt..
Jag vill bara att hon ska ha lite mysiga bilder på oss..
sånt som jag själv önskar att jag hade.

Maila ditt bidrag till mig fruanna(@)gmail.com senast den siste
skriv gärna med din blogg om du har nån så fyller vi inte heeela
denna med bidrag...för visst är ni sugna?!

Inga kommentarer: