torsdag 20 november 2008

Ett litet kort


Det är sällan jag gör kort men jag har på något sätt fallit för Pro-Marker pennorna som Skaparlusten har i butiken till ett väldigt bra pris. Det är nästan som jag får abstinens när jag inte använt dem på ett tag. Jag är inte riktigt säker på om jag använder dem rätt, men det gör inget om allt inte blir perfekt, bara man har roligt medan man skapar, eller hur?
Det mesta av materialet kommer från butiken även om stämpeln och den lilla sidenblomman inte gör det. Datumtagen och biljetten är min egen design.

4 kommentarer:

Erica sa...

Ett jätte fint kort. Jätte många helt underbar LO´s du har gjort. Här fanns massa inspiration.

/Erica

Emma sa...

Så fint kort! Roligt med ett somrigt ett, mitt i allas julkortsproduktion :)

Pro-Markers verkar ju onekligen vara en hel vetenskap (har inte prövat dem själv än), men nog verkar du använda dem rätt ;)

Anonym sa...

Det var nog det första kortet jag sett av moma. Men så härligt detaljerat och välkomponerat i riktig moma stil. Mycket snyggt!

Monika sa...

Å... tack, så glad jag blir.

Nä, Anne, jag är ingen kortmakare, fast jag börjar kanske bli...