lördag 29 november 2008

Vår Gäst Designer EMMA!

Äntligen kan jag presentera vår Gäst Desigener Emma Lång...även känd som Scräpemma!

Jag blev så glad när Emma ville vara Gäst Designer för Skaparlusten.
Emma har en stil som jag tycker är så skön!
Hon förmedlar så viktiga känslor i sina layouter

När det var dax att skicka ett DT kit till Emma kunda jag inte bestämma mig!
Så jag skickade 2 stycken....November Kit 1 och December Kit 2.
Och innan jag hann blinka så hade Emma skickat detta till mig.....
Nov Kit 1....en detaljbild...
Och så 2 underbara layouter från December Kit 2......detaljer...Och denna.....
...detaljer...
Tack sötaste Emma! Underbara!!!

Vill ni se mer av Emmas skaparverk...kika HÄR!

6 kommentarer:

  1. Woooooow!!! Underbara lo´ter!! Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Wow!
    Helt fantastiska loer!!! Underbara allihopa, helt enkelt!

    SvaraRadera
  3. Kan bara hålla med! JÄTTEfina LO:n! Och så häftiga detaljer!

    Jag blir så sugen på att själv pröva göra alster med foton!

    Trevlig första advent!

    SvaraRadera
  4. Å herregud vilka fantastiska alster, de är helt underbara!!!

    SvaraRadera
  5. Wow! Helt underbara layouter! Så mycket fint att titta på och vilka härliga detaljer. Supersnyggt och verkligen inspierande! Vad kul att du ville visa dem här för oss alla.

    SvaraRadera