tisdag 30 december 2008

Annyts Decemberkit nr 2

Hej hopp..

Här kommer mina sista Dt-layouter för detta året,
en dag kvar sen är det 2009...vad fort det går!!
Jag fick som redan sagt kit nummer 2 att skapa med,
ett spännande paket med olika material såsom papper,
tyg o pappersblommor, metall, spets, jeansband..kul med mycket att välja på.
Jag väntade in i det sista med att skapa för jag gillar inte riktigt de
traditionella "julfärgerna" men några juliga layouter vill jag ju ha..
Detta paketet föll mig i smaken o två sidor blev snabbt scrappade.
En tredje handlar om Lia, 6 månader.


Till sist vill jag önska er ett Gott Nytt År, o tacka för det som gått!
Vi ses väl nästa år igen ;-)
Kram // Anna

Thickersen ingår ej!
Knappen ingår ej!


Akrylfärg o brads ingår ej.

1 kommentar:

Emma sa...

Helt underbara layouter!! :)