lördag 17 januari 2009

MemoryBox-Annyt

Då var det min tur att visa upp vad jag valde att
altra för Januari månad. Jag hade "tur" som missade
Ilonas mejl där hon bad oss välja något i butiken tidigare i December
för när jag senare pratade med henne så hade papprena från Basic Grey
landat...med denna underbara serie samt Three Bugs In A Rug´s
Memory Box kommer mitt lilla projekt:

Jag har länge velat scrappa om Lias vikt o längd men inte hittat
hur jag skulle gå till väga, ett eget album för bara det kändes som
överkurs o de små 8*8 layouterna jag började med är slängda
för länge sen (de är f.ö det ända jag slängt)...

Memory/Exploding Boxen är perfekt!!
Här har jag samlat hennes siffror o nåt framsteg på tagsen bakom fotona.
Nu är hon ju bara 8 månader så 4 sidor är bara förberedda med basen..





Jag kan starkt rekomendera denna lilla box, den är lätt att
få ihop, det är lätt att klä den med papper o det går fort.
Att samla sina små minnen o viktiga saker på ett o samma ställe
utan att behöva ha ett helt album. Den är kanon!
Finns under Altered/Album i shoppen för en billig peng!

Må gott/ Anna

3 kommentarer:

  1. WOW WOW WOW!!!!! Vad mer kan man säga? Helt underbar! :)

    SvaraRadera
  2. Wow så fiiin!
    Nu blev jag så sugen på att göra en själv.

    SvaraRadera
  3. Åh, så fint!! Vilken kanonidé :)

    SvaraRadera