tisdag 6 januari 2009

Minialbum - Mette

Den här månaden gav Ilona oss i DT utmaningen att skapa ett minialbum.
Eftersom jag nästan aldrig gör minialbum var det verkligen en jätterolig utmaning.
Jag valde att göra ett album om mina tre härliga ungar.
Fotona på mina barn är i svartvitt...
Jag älskar verkligen att jobba med svartvita foton eftersom jag tycker att det är så fint + att man inte alls behöver tänka på vilka papper man ska använda...
Till mitt album valde jag papper från samma serie och de passar perfekt till mina svartvita foton.











Materialet som jag har använt är:
Album - Three bugs in a rug
Stickers : Prima Marketing "Sentiments"
Papper: Kaiser Craft "Old World"
Blommor: YouDo
Knappar
Bling
Bokstäver : Thickers "American Crafts" + Tiny Alphas "Making memories"

5 kommentarer:

Monika sa...

Å så vackert! Som allt du gör!

Emma sa...

Ett sådant vackert album!!! Och vilken rolig detalj att trä blommor på ringarna, det har jag aldrig sett förut!!

Anonym sa...

Verkligen ett underbart album! JAg blir riktigt sugen på at ge mig på ett minialbum jag med. Det var sååå längesen.

Anonym sa...

Så underbart fina album ni har gjort allihopa! =)

Kramar till er!

Anne Bente sa...

åh..... hvor er det dog flot, og sikke et stort arbjde, supert.