torsdag 5 februari 2009

Be creative...

Här kommer då den senaste layouten från februaris stora kit. Precis som i min förra layout "I <3 U" så är det svarta bakgrunden för fotograferingen, inte cardstock.



Här har jag bara monterat på eftersom, ville försöka ha med så mycket som möjligt av alla dekorationer som följde med kittet. Jag har lagt till någon enstaka brad, samt dymoremsan...
I mitten av varje blomma har jag satt en liten vit centerblomma, utklippt från det mönstrade papper ni ser under fotot (det mellersta). Jag har chalkat lite runt de ruggade kanterna, och på någon chipboardblomma, men i övrigt ville jag behålla de rena och klara färgerna. De vita die-cutblommorna tonade jag dock ner lite genom att måla dit lite blått, men tösernas färgpennor.

Ja, det var det hela - så här långt i alla fall ;)
Må så gott, allihop!!!

2 kommentarer:

Anne Bente sa...

ejjjj total flot, flotte detaljer.

Monika sa...

Jammen... Himmel så vackert!!! Helt underbart! Jag saknar ord!