tisdag 3 februari 2009

I <3 U

Ja, jag fortsätter lägga upp alster från februaris stora, fullspäckade kit :)



Det enda jag har tillfört är lite "Glossy accents" 3d-lack, på titeln. Jag har haft lacket sedan jag började scrappa, men brukar glömma bort det och använder det därför alldeles för sällan.
Fotot på lillan är taget på julafton, men jag ville inte göra en jullayout, så jag använde mig av den hjärtformade bookplaten för att, så här i tider kring Alla hjärtans dag, skapa en rubrik.



Här har jag gjort ett enkelt kort från cardstock, två mönstrade papper, och en diecut, som jag fäst med 3d-kuddar. Bra-att-ha-kort är ju aldrig fel, och det är lätt att komplettera med ett "grattis", "tack", "lycka till", etc, med exempelvis en dymoremsa.

Må så gott, och glöm inte Smulans superroliga utmaning! Hm...jag borde nog anta den själv, för jag är väldigt "feg" då det gäller att blanda fonter :)
På återbloggande!!

1 kommentar: