söndag 8 februari 2009

Sommar igen

Man skulle kunna tro att jag är ovanligt förtjust i rött… vilket inte är sant. Tvärt om skulle man nästan kunna säga. Men när Ilona skickar så här vackra papper, och jag råkar ha det perfekta fotot till dem så går det bara inte att låta bli att använda vartenda papper. Det enda i pappersväg du inte kan hitta på Skaparlusten är det rutiga pappret i bakgrunden och nyponrosorna som är klippta ur ett gammalt papper från ATD. Det rutiga pappret är bland de första papper jag köpte när jag började scrappa, det tog alltså bara fyra år innan det kom till användning.

Klicka på bilderna för större versioner.







Den vackra stämpeln i bakgrunden är en av Primastämplarna som du hittar på Skaparlusten.


4 kommentarer:

  1. wawww total flot, lækre detaljer.

    SvaraRadera
  2. Wiii! va fint! Jag gillar verkligen alla lager. Och inte längtar jag mindre till sommaren nu efter att jag såg detta heller... :D

    SvaraRadera
  3. Åh, så vacker!! Och så läckert med alla mönster, detaljer och papper. Så mycket, men ändå så harmoniskt - otroligt!!
    Och bara fyra år, ja...hihi... Man vet aldrig när nåt kommer till användning!

    SvaraRadera
  4. Åhhh så fin!

    SvaraRadera