måndag 16 mars 2009

Har du sett papprena från Little Yellow Bicycle?

Ilona har fått in de här helt underbara papprena från tillverkaren Little Yellow Bicycle. De är helt underbara i färgsättningen! Lite dova, romantiska! Blommorna är superhärliga och kommer från Petaloo...

Paketet Ilona skickade mig fick igång min romantiska sida och fick mig att skapa en sida i en stil som jag normalt sett inte skapar i. Men som jag älskar!

Rubriken är ett citat jag hittat på en ljusstake från Cult design, och passade temat på min sida så bra.



Närbild på den härliga lager-på-lagerblomman, gjord av olika blommor från Petaloo:

6 kommentarer:

Anonym sa...

Awww, vilket foto Helene..vilken värme layouten förmedlar!

Emma sa...

Så vacker!! Hela layouten, framtoningen och budskapet!!
Och så sanna ord. Mitt i småbarnskaoset suckar jag många gånger, även om jag någonstans VET att jag kommer att sakna allting. Fort står de med flyttkartongerna och kramar en "hej då" :(

Monika sa...

Jättefin layout. Gillar din romantiska stil och visst är de där papprena härliga?

Carola sa...

Underbart foto och jättefin LO!

Smulan sa...

Å vad mysigt ni ser ut att ha! De här papperen är verkligen jättefina, ocj jag gillade de små overlaysen också såklart, fast jag har inte kommit så långt så att jag har scrappat dem ännu. Surfr vidare med en varm känsla i magen efter att ha beundrat din sida här!

Anonym sa...

ÅÅÅÅHHHH så fin! Fotot är ju så himla fint! Och hela layouten är underbar!