torsdag 12 mars 2009

Porcelain...i Annyt´s händer.

Gammal kärlek rostar aldrig.
Så är det, jag o min man är ett ypperligt bevis på det.
Vi träffades för första gången -93, då var det
inte tid för oss...nu, massor (nåja -03) av år senare är vi gifta, bor i villa
o har två makalösa barn ihop!
Nog om oss.
Jag har alltid gillat Basic Grey..ok, några av deras kollektioner
har jag inte ens tittat åt..dom flippade visst ut ett tag men nu...
NU är dom tillbaka!!
Jag ÄLSKAR Porcelain o jag är såå glad för att just jag fick skapa
med dessa gudomliga papper.
I mitt paket fanns det förutom Porcelain även bl.a Pearlmaker,
nåt som jag använt flitigt på mina alster.
Här uppe har jag fyllt i rosorna och även den vita blommans mitt
har fått sig en del..som grädde på moset tryckte jag ner en "Dewdrop",
en liten daggdroppe som är rätt mysiga att jobba med.
Här ser det dock ut som ett läskigt öga..o jag ångrar mig liiite!
Här fyllde jag i titeln med Pearlmakern..tänk er själva,
ett färgat 3-D lack som man kan göra pärlor, swirls
OCH skriva med.. det är cooolt o jag fick genast ett Ha-begär!
Pearlmakern igen..fast här som det den är gjord för.
En söt liten bård av rosa pärlor..
Pappersblomman (och fågelburen) är utklippt ur ett av papprena i serien,
skrynklad o en släng av Stickles runt om..tadá.
Så till det bästa av allt..en liten byrå att förvara mina godingar i.
Asken är gjord av 3 stora tändsticksaskar..
Jag har sett dom här lite varstans på nätet o självklart vill jag oxå ha en.
Lite närbilder på Dewdropparna, de söta "vingarna" kommer
från Elementsticker arket, jag har vänt dom så den klistriga ytan var uppåt
och öste över lite Stickles så de inte skulle klibba fast. Allt för 3D-effekten.
Jag ursäktar den massiva uppladdningen..men det är svårt att låta bli dessa papper.

5 kommentarer:

  1. Oh, my...!!! Jisses så läckra alster!!! Scrollar upp, scrollar ner scrollar upp...ja, du förstår... Helt underbara detaljer!! Och vilken byrå!!! *älskar*
    Måste scrolla upp och ner några vändor till...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Thihi..du är för söt!

    SvaraRadera
  3. Åååååh, fantastiskt vackra grejer!! Så mycket du!!!

    SvaraRadera
  4. Wow verkligen impad, så mycket fint på en gång. Känner en impuls att springa efter solglasögonen... blir bländad av dina superfina skapelser! Vad bra du har kombinerat den här romantiska serien med foton på din lilla kille

    SvaraRadera
  5. Åhhhhhhh underbart!!!! Gillar allt så himla mycket!

    SvaraRadera