lördag 25 april 2009

Ännu ett bidrag till Bildinspitationen!

Tänk..det kom ett till bidrag till Bildutmaningen.....
Så här skriver Emelie....

Hejsan

här kommer mitt bidrag, jag inspirerades mycket av färgerna i
bilden, de fick mig direkt att tänka på våren och sommaren,
och det är just det min LO handlar om,
om mina sommarkänslor som jag får direkt när snön börjar
smälta och det är 10+ ute, att det snart är sommar pågång,
det passade bra för mig att scrappa om det just nu, för
det är just nu det är så här uppe där jag bor.

//Emelie-Djsmurf

En sån skön bild! Och en sån ljuvlig liten kanin....
Visst är det härligt med sommar och värme som vi alla längtar efter.
Och snart är vi mitt i det!

Tack för att du skickade in din fina LO!



...och så bilden som inspirerade...


1 kommentar:

  1. Vilken underbart somrig LO!! Ja, ännu 15 mil norrut från dig så börjar snön sjunga på sista versen... :)

    SvaraRadera