måndag 6 april 2009

Färg!!!

I fredags landade ett helt underbart, färgsprakande, kit hos mig: aprils lilla månadskit. Härliga papper ur serien Heart Attack från We R Memorykeepers, och så läckra dekosar, bl a bollfrans (me love!) och ghost-dekosar, Clera Extras, från Heidi Swapp. Yummy-yummy :) Det gick inte att hålla fingrarna borta från kitet särskilt länge....den här LOn har bara fått vänta ett par dagar på att bli fotad. ;)



Hjärtana kommer från arket med Clear Extras. Jag har lagt till cardstock, bokstäver och någon häftklammer, det andra finns i kitet! Perfekta färger för vårkänslorna :)

Ibland gillar jag ju att riva, tufsa till och smutsa ner, men då jag kommer över papper med färger som dessa, så vill jag leka på ett annat sätt. En utmaning för mig vore kanske att riva och smutsa ner galet färgade papper??? Hm...men det får bli en annan LO ;)

Hoppas allas påskvecka har börjat strålande. Solen lyser med sin frånvaro, här i Överkalix, men vi hoppas den hittar fram under dagen :)
På återskrivande!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar