onsdag 26 augusti 2009

Oj, oj, oj!!! Höll på att glömma......Jag lovade ju att visa bilder från en färdig butik! Färdig o färdig..... Det är ju så med mig att när jag i mitt sinne sett en bild blir jag inte riktigt nöjd förrän verkligheten ser ut som min bild! Och om sanningen skall fram är det en del som inte stämmer än....ganska mycket faktiskt. Huvudsaken är att det fungerar något så när! Men innan ni vet ordet av känner ni inte igen er!

Från dagen D fick jag naturligvis inga bilder. Tiden räckte inte till och reservfotografen var inte närvarande. Men det kom en del besökare, både från när och fjärran! Mycket trevligt och detta trots att regnet öste ner och kortautomaten vägrade fungera.

Ett jättestort tack till er som kom! Det var verkligen roligt att få ett ansikte till en del bekanta namn.

Så här ser det ut nu... ett tag till i alla fall =)









Öppettiderna är
Månd - Tisd ..............STÄNGT
Onsd - Fred ...........10,00 - 17,45
Lördag...................10,00 - 13,00

Har ni vägarna förbi hoppas jag att ni stannar till och hälsar på!
Ilona

6 kommentarer:

  1. Ååååhhh, vad det ser härligt ut! Varför har du inte butiken närmare Linköping?! ;)

    SvaraRadera
  2. WOW!! Så fint!! Kommer garanterat försöka ta mig dit kanske till jul när jag e hemma i Sverige!!! Lycka till :)

    SvaraRadera
  3. Men vad fint det ser ut, önskar så att jag skulle kunna komma o hälsa på!

    SvaraRadera
  4. Åhh så fint det blev. Tänk om jag hade bott lite närmare....

    SvaraRadera
  5. Ååååå men wow!!! nu måste jag ju tjata på maken om att vi tar en sväng ner till Sjöbo med husvagnen nästa sommar på semestern!!!!! :-)
    Jättefint!
    Kram Maria S

    SvaraRadera
  6. Jisses vilken fin butik!! Åh, får jag flytta in? :D Nästa sommar måste det bli en tripp söderut. En färd på sisådär 160 mil kanske men det är det värt!

    SvaraRadera