söndag 4 oktober 2009

Full storm hos Skaparlusten! Nyhetsbrev!

Ja det viner om husknuten kan jag lova!
Det rungar i hela huset när stormbyarna tar i och det känns som om hela taket skall lyfta. Med andra ord - perfekt pysselväder!

Jag har pysslat hela dagen men inte på det viset......
Jag har suttit här vid datorn och fyllt butiken med NYHETER!
Det bågnar i "hyllorna" av vackra papper,
alldeles underbar tyll i regnbågens alla färger,
och metalldekorationer som är helt i min smak!

Vi börjar med papperna!

Websters Pages !
Ja, jag säger då det....dom är så vackra - dom liksom lyser upp hela butiken.
Det är omöjligt att välja ut några stycken
så jag har gjort det möjligt att köpa hela serierna till ett bättre pris!

Och så har Ladybug&Friensds hamnat här!
Ni måste titta närmare på dessa papper!
Alldeles charmerande och underbara på sitt skandinaviska vis.
Här kan man hamna i ett djupt dilemma, för båda sidorna på pappret är sååå fina så det blir svårt att välja!
Köper du alla 12 papperna få du dom för 120 kr iställer för ordinarie 144 kr.
Klicka i som vanligt så ändrar jag manuellt.

Tyllen!
Vilken lycka att kunna frossa tyll i alla regnbågens färger!
Hela 17 färger att välja och vraka bland! Observera att det är 2 olika storleka!!

Nya Metalldekorationer har också hamnt här i små plockvänliga trälådor!
Vi säljer dom styckvis så man kan plocka ihop en liten godispåse för ett överkomligt pris! Och jag kan lova att dom tillför det där lilla extra på dina alster! Att använda som dom är eller tilsammans med andra dekorationer - det är bara att låta fantasin styra!

Mängder av blommor väntas också blåsa in med stormbyarna i början på veckan,
så håll utkik

Allt detta fina hittar du under NYHETER på butikens första sida!

Och så vill jag uppmana er alla att ta vara på höstens underbara möjligheter! Alla dessa underbara färger som vi kan njuta av en liten stund till!
Själv har jag en stor korg med rönnbär som lyser upp köket
och imorgon skall jag ut på kastanjejakt!
För till min höst hör ett stort fat, alldeles fullt av dessa blanka,
vackert bruna bevis på hösten.
Och om tiden räcker till skall jag minsann baka en äppelpaj
och avnjuta den med massor av onyttig vanlijesås!

Vad tror ni om det??

Ha det gott i stugorna!
Ilona

PS Om du vill ha Skaparlustens Nyhetsbrev till din mail
så gå in i butiken och prenumerera på den
- så går du inte misste om nyheter och erbjudanden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar