fredag 26 februari 2010

Boken Om Mig!

Under mitt liv har jag fått klart för mig hur viktig det är med rötter! Att man vet vem man är, vad som finns bakom det man är, men också vetskapen om att man lämnar spår efter sig, varken man vill det eller ej....
Jag tycker det är så häftigt att jag är en liten länk i en lång kedja som sträcker sig många generationer bakåt i tiden och kanske även generationer fram i tiden!

Jag har som mål att göra en Boken Om Mig för att dokumentera
Mig själv.
När jag inte finns mer skall det finnas en spännande bok om min historia i ord och bilder, tankar och funderingar i en stil som är jag.

Vill du hänga med mig på denna resa??

I så fall börjar vi idag!
Varje månad lägger vi upp ett nytt Tema i BoM.
Vi börjar med temat/rubriken

"Mina föräldrar"

Vill du får du gärna dela med dig av din historia.
Då mailar du till info@skaparlusten.se så visar vi resultatet här om en månad.


Tyvärr har jag inte hunnit att färdigställa min första sida p.g.a Sportlovskurserna, så jag har inget att visa idag men så fort jag är färdig skall ni få se....

Ilona



2 kommentarer:

Linda sa...

Åh, Ilona! Jag tror jag måste försöka vara med här...! Hoppas jag ska klara av det bara!

Anonym sa...

ja, jag vill också försöka vara med, en jättebra ide. Har ju ett jättevackert foto på min älskade mamma. jag vill, jag vill!jag hinner, jag hinner!jag klarar det, jag klarar det! jepp, nu börjar jag...(o Linda, Go girl, vi klarar det tillsammans.)