söndag 7 mars 2010

Skisstolkningar FEBRUARI

Minns ni Skissen för Februari??!
Den såg ut så här

Vi fick in några fina tolkningar...

Camillas glada tolkning....

Ulrika Karlsson som skriver...

Hejsan!
Tack för härliga utmaningar... det var längesedan jag gjorde ngt utifrån en skiss
eller skickade in ngt, så nu var det på tiden att visa sitt avtryck ;)
Jag har tolkat den på mitt sätt! Tex så har jag en bit av ett par jeans som
fotomatta, transparant papper till tagsen & en spets istället för en del papper.

...en detaljbild



Ännu en härlig tolkning av Alexandra Lindgren som skriver såhär....

Hej!
Här kommer mitt bidrag till månadens skisstävling.
Skissen var jättefin och verkligen rolig att jobba utifrån :)




Tack för att ni tog er tid att tolka skissen och att skicka in den!

Ilona

2 kommentarer:

webmosterhelene sa...

Åh, vilka fina tolkningar ni gjort av min skiss!! Stort tack för att ni tagit er tid att skapa och göra så fint!!

/Helene <3

Smulan sa...

Verkligen jättefina tolkningar! Tänk att så mycket variation kan komma av en enda skiss! Jätteinspirerande och kul att se. Härligt att ni hoppade på skissutmaningen och visade oss era fina layouter :D