söndag 14 mars 2010

Vi söker DT!!

Ja, som en del av er kanske har lagt märke till så har Skaparlusetns Design Team blivit mindre och mindre.
De underbara tjejerna som är kvar är helt fantastiska och inspirerar och utmanar med en härlig energi. Men vi måste bli fler!!!

Skulle du vilja ingå i vårt team?
Jag söker några som ingår i "bloggteamet" och några som jag kallar för "butiksteamet"

BLOGGTEAMET skall inspirera och utmana med sina alster i bloggen, och
BUTIKSTEAMET skall inspirera med alster i butiken. Det sistnämda kräver att du bor någonstans i närheten, så att du har möjlighet att komma och hämta/lämna dina alster.

Jag vill att du skickar bilder på några alster som är typiskt din stil. Något "gammalt" och något nytt vill jag se. Skicka gärna med din bloggadress också.

Sista april vill jag ha din "ansökan"!

Du är välkommen med alla frågor och funderinga antingen här eller till min mail - info@skaparlusten.se

/Ilona

6 kommentarer:

Ullkika sa...

Jaaa! jag vill bli Dt hos er... vilken ära det vore ;)
Ska genast skicka något till dig Ilona.
KramiZ Ullkika

Linda sa...

Åh, det vore fantastiskt! Men än så länge är jag nog för anspråkslös och osäker på mig själv för att våga...
...fastän du brukar få se lite som jag gör.

Smulan sa...

Spännande, spännande! Bara att skicka in ansökan :D

Teres sa...

Räcker upp handen och vinkar glatt att jag är intresserad av att ingå i ert DT gäng. (Bor dock inte i närheten.)

Ilona sa...

Då hoppas jag att du söker och skickar in adresen till din blog och några alster som visar vem du är...

Anki sa...

Hoppas min ansökan kommit in Illona?

Mvh Anki