onsdag 30 juni 2010

Altrade skrivböcker no 3

Här kommer de två sista böckerna i denna lilla serie av altrad framsidor.
UllaBritts bok är scrappad med ett slutsålt månadskit men du hittar papperen från Graphic 45s urvackra bröllopsserie i shopen fortfarande. Alla rosälskare måste älska denna serie! Missa inte arket med färdiga tags.

Den lilla metallhållaren med namnet har jag fyllt med 3D glaze. Mycket enkelt, man måste bara se till att det får torka ordentligt innan man är där och fingrar :)

Till Carros bok har jag dammat av en del av min Heidi Swapp-saker. Kitet är slutsålt sedan länge men du hittar det somriga papperet jag har använt i shopen. Carefree Strawberry, lemonade dots.

Småfjärilarna är målade och även de har fått en dos 3-d lack över sig. Det jag gillar mest med den här framsidan är de olika cirklarna och prickarna i olika storlekar. Att arbeta med upprepningar av former är ett enkelt favoritsätt att "hålla samman" ett alster.


Hoppas att ni alla har en riktigt underbar sommar! Och scrappa lugnt som vi ju säger... :D

1 kommentar:

  1. Vilka härliga böcker jättefint pyntatde och gillar 3D:et i ramen jättemycke.

    SvaraRadera