onsdag 2 juni 2010

Crepe Paper och Pysslegummans



Jag fick underbara Pysselgumman-papper och läckra Crepe Paper från Melissa Frances i mitt senaste DT-kit från Skaparlusten. Creppe pappret är så härligt att arbeta med, det ger lite volym och är så följsamt att man till och med kan göra små rosetter av det. Här har jag inte experimenterat så mycket mer än att jag använt det för att göra små volanger bakom fotot och bakom pappret. De vackra mellanstora rosorna är från Inkido om jag inte tar fel och de är lite glittriga, något som inte syns så bra på bild. Rosknopparna är så fina, de är lite större än de jag sett tidigare och jag tycker faktiskt bättre om den här storleken.

Fotot är taget på vår första vårbesök på Torekällberget och visst är de söta mina älsklingar? Det ser så gulligt ut men Isabel är som vanligt full i bus. Det gäller att fånga ögonblicken snabbt om man ska ta kort som denna.





1 kommentar:

Annelie sa...

Jätte läcker MI LAJK : ) !!!