måndag 19 juli 2010

DT-Anna/anna78

Här kommer några rader om mig :)

Jag heter Anna och kallar mig oftast anna78 på nätet.
Scrappat har jag gjort sedan 2004, när min äldsta dotter föddes, och fastnade
direkt. Jag scrappar för att bevara minnen, just nu främst barnens första år, på ett
åtkomligt och dekorativt sätt.
Efterom jag fotograferar mycket är detta verkligen det perfekta sättet att faktiskt göra något av alla foton som gärna annars blir liggande.
För mig är en layout inte helt komplett utan någon form av text, så
journaling är jätteviktigt för mig.
Scrap är också ett perfekt sätt för mig att få utlopp för min kreativa sida,
en stund för mig själv, för att koppla av och ladda batterierna.
Min scrapstil är ganska avskalad med fotot i fokus, men mellan varven
gillar jag att variera med ett och annat alster fullt av dekorationer.
Jag använder ofta tjockare material som chipboard, wellpapp, foam osv,
ääääälskar dekorationer och bokstäver av alla de slag.
Det mesta som är prickigt går också hem hos mig.
Som del av Skaparlustens DT vill jag dela med mig av skaparglädje och min förkärlek för
det fina i det enkla.
Självklart hoppas mina alster kommer inspirera andra!

*******************************************************

...ett litet plock från Annas blogg som representerar henne väl....



Välkommen till oss Anna!
Skall bli härligt att inspireras av dig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar