fredag 16 juli 2010

Liten kaxig valp


Vilken glädje för mig, Ilona har verkligen lyckats när hon plockade ihop mitt 1:a DT paket. Härliga papper från Bacic Grey ur serien Basic. Om du som jag gillar bruna nyanser och där till prickigt kommer du inte att bli besviken. Något mer jag gillar än prickigt är att använda masker och här valde jag den stora "swirlen" från Tattered Angels Fanciful Stencils

För att skydda omgivningen när jag sprayar med Mist brukar jag lägga in det som ska sprayas i en stor pappkasse - allt överflödigt spray hamnar då så fint på kassens insida.


Härlig vackra metalldekorationer i tre olika nyanser med stansade ord - Tim Holtz lyckas alltid med sina dekorationer.



Sist men inte minst vill jag nämna dessa härliga blommor, jag som tidigare inte alls kom överens med alla olika blommor har totalt ändrat mig, och tur är att man får ändra sig :) Jätte söta och användbara är dessa rosor med tyll för att inte tala om rosenknopparna!

Inga kommentarer: