måndag 26 juli 2010

Mer av juli månads stora kit


Det är inte svårt att skapa vackert och harmoniskt av juli månads stora kit, dova vackra färger men ändå skillnader i nyanser som jag i alla fall tycker ger liv åt en layout. Här har jag nästan bara använt material från kitet, men kompletterat med bokstäver, de urklippta blomrankorna och spets/band.

Numera har jag svårt att göra en layout utan att sy på den. Gissa om jag fick hjärtat i halsgropen när min symaskin började krångla? på den här layouten har jag sytt med två olika färger för att verkligen lyfta fram det sydda. Den stora blomman är gjord av Primas utstansade blommor som jag satt ihop, den är verkligen vacker tycker jag! I bakgrunden en av de härliga wellpapptagsen från Inkido som också finns med i kitet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar