fredag 13 augusti 2010

Jag skulle ju bara...

Jag skulle inte scrappa den här näst sista förmiddagen på semestern. Nej, jag skulle bara fingra lite på de där fina blommorna från YouDo och de där vackra notislapparna från Prima. Jag skulle bara riva lite till på det där härliga kartongpappret med rosor på. Sedan skulle jag bara testa att lägga ett CS under det hela och kanske ett blad med noter från den där boken jag köpte i fjol och när jag ändå höll på så skulle det kanske vara ett par blad från den där Psalmboken... Kanske lite mist också, men bara helt snabbt. Eller förresten, det skulle ju vara lite läckert med titeln maskad i misten.

Faktiskt var jag ganska osugen på att scrappa just den  här förmiddagen och vi skulle ju åka till Mille Meck om en halvtimme.

Men... Tja... Jag antar att vissa layouter helt enkelt bara skapar sig själva, speciellt de med material från Skaparlustens kit, för en halvtimme senare var layouten nästan klar och efter en lång paus, hos Mulle Meck, IKEA och några andra butiker, en halvtimme till vid scrapbordet, lite fler blommor, lite spets och några kladdanden med mina ProMarkers satt jag där och tyckte att jag lyckats ganska bra. Speciellt med tanke på att jag inte skulle scrappa, inte just den här layouten. Inte just den här dagen... Eller om det faktiskt var layouten som skapade sig självt?

1 kommentar: