torsdag 2 september 2010

Kort

Nu börjar jag komma in i vardagslunken med allt vad det innebär med jobb, läxläsning och hemmapul på kvällarna. För min del betyder det också att pysselsuget sätter in, jag gissar att det är fler som börjar komma igång efter sommaren och så lägligt börjar det trilla in nyheter till butiken :)

Idag har vi gått in i september, men jag har fortsatt att skapa av augustis stora kit som fortfarande finns kvar :)
Den här gången har jag använt mig av bling cardstock i en härlig grön nyans. Bakom det mönstrade pappret sitter en bit av blingigt svart cardstock (som också finns med i kitet). Det mönstrade pappret är Mariposa Collage Gold Glitter, ett papper som är så fint att man inte behöver så mycket dekorationer, utan jag har nöjt mig med att sätta dit en ram av chipboard.

Siffrorna har jag stansat ut och spetsen hittade jag i mina egna gömmor.

1 kommentar:

  1. Uuuuunderbart kort!! Som vanligt när du är i farten!! <3

    Kraaaam

    SvaraRadera