torsdag 18 november 2010

Mera julstämning

Jag tycker mycket om julen, jag tycker om maten, stämningen, att se alla barns förväntansfulla miner - oavsett om de är stora eller små. Förra året valde vi att stanna hemma, mest för att jag inte ville flänga runt en jul till. Min lillasyster tog de här fotona på nästan alla i min familj, bara mellansonen som inte var med då han firade jul med sin pappa istället.



Jag formligen älskar de här chipboardstjärnorna! De är såååå fina!


Material jag använt:
Papper: Bazzill Kraft (cardstock), Inkido Gammaldags jul "Julspets" (grå), "Julprick" (prickigt)
Wellpappstjärnor: Inkido
Mist: Glimmer Mist Tattered Angels (finns tyvärr inte den färg jag använt)
Halvpärlor: YouDo*
Fluid Chalk: ColorBox*
Stans: Martha Stewart "Doily Lace"*, Fiskars (stjärnor)*
Bokstäver: American Crafts*, Girl's Paperie*
Minibiljetter: Maya Road*
Övrigt: snöre

*privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar