söndag 16 januari 2011

Grönt är skönt!!

Grönt är skönt både i min och min sons värld!! Aston har en grön filt som han älskar över allt annat, den är så viktig för honom! Så när Ilona skickade mig material som gick i grönt visste jag direkt vad jag skulle scrappa om - den gröna filten!!

På den här sidan har jag både använt mist där jag sprayat över en sk mask från Prima samt att jag stänkt ut färgen samt att jag gjort en egen tag av läckert tygpapper. På tyget har jag stämplat och distressat kanterna med ink. Blev urläckert!




Material jag använt:
Papper: Reprint (cardstock), Glitz (mönstrat)
Mask: Prima
Mist: Tattered Angels Chalkboard
Ink: Distress Ink by Rangers (black soot)*
Dekorationer: YouDo (blommor), Creative Imaginations (svarta brads), Bo Bunny "Mamarazzi" (metallbrad)*, Basic Grey (stickers), halvpärlor*, stämplar*
Bokstäver: Heidi Grace*

*privat

Inga kommentarer: