tisdag 22 februari 2011

Fidde är fidde

 Ibland har Ilona reakit i butiken. Säg inte att jag har sagt det, men om ni ser ett sådant så passa på att köpa! Det är nämligen lika välmatchade och välfyllda kit som månadskiten, men du får så mycket mer för pengarna. Jag skulle kunna skapa en 4-5 layouter till av detta fantastiska kit som kom till mig i början av januari. Temat för just det här kitet går mot jul men man behöver bara lite fantasi för att använda det för vilken layout som helst.

Här har jag scrappat min dotter med favoritnallen. För tillfället envisas hon med att sova med ALLA sina mjukisdjur och eftersom jag själv är sot fan av mjuka gosedjur har hon en ansenlig samling och ganska lite plats till sig själv kvar i sängen. Men Fidde  (Fredrikson) är Fidde som hon själv uttryckte det när jag frågade. Han (ja det är faktiskt en hon enligt Isabel) är nallen som av någon märklig anledning blivit hennes favorit. Utan den kan vi inte åka någonstans och ibland är gränsen till att Fidde faktiskt är en levande varelse hårfin.
Jag har frågat Isabel om Fidde och skrivit ner svaren på layouten.


Spetsen har jag virkat själv och dragit ett av de medföljande banden igenom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar