söndag 13 februari 2011

Läckert med distresser och mist!

Jag har fått ett paket av Ilona med lite mer "teknikigt" material, det innehöll bland annat ett läckert mist-kit och sk irresistible-tags från Tattered Angels. Jag tog fram ljuvliga papper från Glitz och satte mig och skapade denna LO om Martins student förra året :-)


Kolla tagen! Hur läcker som helst! Mönstret framträder då man mistar eller gnuggar in distress ink på den, annars är den helt krämfärgad. Så fantastiskt läcker! Jag har gnuggat in tre olika distressfärger, beige, turkos och svart. Då blev den såhär läcker!


Material jag använt:
Papper: Bazzill (cardstock), Glitz "Hoopla" (mönstrat)
Bokstäver: American Crafts*
Mist: Tattered Angels "Sand & Surf kit"
Distress ink: Rangers (Tumbled glass, Pumice stone och Black soot)
Tag: Irresistible by Tattered Angels
Blommor: YouDo
Halvpärlor: Prima*
Övrigt: snöre*, svart ink*, journalingstämpel*, pearl maker

*privat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar