söndag 3 april 2011

Mini-album till en älskad tjej!


Häromdagen fick jag det ärofyllda uppdraget att skapa ett mini album från en ung kille till hans tjej då han ville fira att dom varit ett par i 1 år.
Den helt underbara blingblomman från Kort & Godt pryder sin plats på albumets framsida.

Jag använde mig av olika stämplar för att göra sidorna lite unika, innan jag dekorerade allt för mycket lämnade jag albumsidorna till Rasmus så han själv fick skriva det han ville säga till sin älskade My! Och jag kan bara säga att jag är djupt imponerad över av att se vad han skrivit. Hade jag varit hans tjej hade jag smällt som en klick smör i vårsolen!


Rubriken fick ett extra lyft av de svarta remsorna som jag monterade bokstäverna på, liknande bokstäver finns i butiken under rubriken Alfabet/Stickers - dessa små minialfabeten är enormt användbara och finns i mängder av färger.


Slutligen tog jag en håltång och gjorde hål på två ställen på varje albums sida, som ihop sättning knöt jag bara två rosetter. Att göra minialbum är verkligen kul!

Inga kommentarer: