torsdag 21 april 2011

Presentpåse

Skärtorsdag och jag ser verkligen fram emot några lediga dagar :)


Påsken är ju en sån där helg då man ofta träffar släkt och vänner. Har man tur kanske man blir bortbjuden på middag och då är en gå-bort-present bra att ha ; ) Min presentpåse tänkte jag fylla med godsaker :)

Stommen består av cardstock och det mönstrade pappret kommer från Pion Design, Minnenas Ateljé Anemon och är otroligt vackra! Handtagen har jag dels limmat och satt fast med fina pärlbrads från You Do.

Från klipparket Vårhälsningar (också Pion Design) har jag skurit ut bilden och runt om har jag dekorerat med utklippta blommor, blommor från Reprint och runda pärlbrads.

Den vita fjärilen är i koppar och sitter från början ihop med flera mindre, men här har jag knipsat bort den större av dom, embossat med vit UTEE och dekorerat med några blingstenar.

Vädret verkar lovande inför helgen så jag hoppas att ni får en härlig påskhelg!

Inga kommentarer: