fredag 26 augusti 2011

Bruna och oranga toner

Det som är härligt med materialet som Ilona skickar mig, och som hon har mycket av i sin butik då det är hennes favorittoner, är just att jag ibland får färger och sånt som jag normalt sett sällan scrappar i. Jag älskar den utmaningen! Botaniserar du i Skaparlustens sortiment hittar du mycket softade toner, härligt!!


På den här sidan har jag rivit ut blad ur ett minialbum Ilona skickade mig. Jag har kladdat på dessa med bland annat Distress stain, som är underbara flaskor med färg och duttkork. Lätta att jobba med! För att få "splattarna" av orange färg har jag vänt flaskan upp och ner och slagit i botten på flaskan.

Även blommorna, minitagsen, chipboardhjärtat och tapen har fått sig en omgång av samma färg. Blommorna är vita från början och blir härligt oranga/bruna. Ni ser vilken användbar färg!! Det är kärlek!!

Ha det gott!
/Helene - webmosterhelene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar