onsdag 26 oktober 2011

Hösten är här

Jag fick ett fantastiskt kit från Ilona med papper i höstens alla färger från Bo Bunny. Det är papper i starka färger och för mig var det en utmaning, men med ett svartvitt, lite åldrat foto fungerade de perfekt.
 Här har jag min vana trogen klippt ut mönster från ett av de vackra papprena.

Knappen i rosettens mitt följde med mitt kit och är brads från Graphic 45. Jag tog bort själva bakdelen och tryckte fast den ordentligt i rosettens mitt med hjälp av en limpistol eftersom själva knappen är ganska bulkig och blev än mer så när den satt på rosetten.

 Den blåa blomman är från Inkido och finns tillsammans med de vackra bladen i butiken.

Texten finns på arket med klistermärken. Eftersom jag inte är så förtjust i klistermärken som bara häftas fast platt på layouten har jag klistrat fast denna på en bit cardstock och sedan satt fast den med 3d-kuddar. Eftersom jag använder mycket 3d-kuddar är jag alltid på jakt efter nya varianter och har nu stött på båda bra och dåliga sorter. Dessa, som finns i butiken, kan jag varmt rekommendera. De är lätta att ta loss från arket, de är många, och skyddsfilmen lossar lätt utan att för den skull ramla av.

Med detta inlägg vill jag också tacka för mig. Jag har designat för Skaparlusten sedan 2008 och varje dag har varit en ära. Ilona har lagt ner sin själ i att välja kit som alltid fått mig att jubla av glädje och även om jag slutar kommer jag förbli en trogen kund på Skaparlusten. Jag hoppas att vi ses i cyberrymden snart, kära läsare.

3 kommentarer:

  1. Kommer sakna dina härligt inspirerande alster hos Skaparlusten!

    Ha det toppen med allt du har framför dig!

    SvaraRadera
  2. Älskar denna! Otroligt stark avslutning:)

    SvaraRadera
  3. Denne var nyyyyydelig. Liker absolutt alt ved den.
    Utrolig mye fint du lager.

    SvaraRadera