torsdag 1 december 2011

Box card

Ni har säkert sett dom tidigare, boxkorten.
För mig är det första gången jag gör ett och det fick bli med fina papper och cut out ur serien Chantilly Dawn från Riddersholms design.



När man tar bort "bältet" så har man ett litet utrymme att lägga något litet i.


Med det här inlägget vill jag också tacka för mig. Jag har haft förmånen att få tillhöra Skaparlustens designteam i drygt 1½ år och känner nu att det är dags att sluta. Jag kommer verkligen sakna att få Ilonas fantastiska dt-kit, så emellanåt kommer jag nog beställa Skaparlustens månadspaket, som är precis lika fina och välkomponerade!

Stort tack för mig!

4 kommentarer:

Anette sa...

Så jättefint!

Stephi sa...

vackert.

Helene Larsson sa...

Fint :)Ingen vikning,jag sett innan.Vill jag lära mig.

NHL sa...

Väldigt fint, perfekt som avslutningsalster :-)