tisdag 27 mars 2012

Gör mer av det som gör dig glad!

Skaparlust för mig just nu är verkligen detta med Sheart! Massor med härliga färger, lager på lager, läckra papper, massor av stämplar och sist men inte minst - ett budskap!


I Skaparlustens butik hittar man canvastavlor i olika storlekar. Finns under rubriken Målarduk.
Helt underbara papper finns i mängder, till en tavla i vårens färger skulle jag kunna tänka mig serien Country Garden från BoBunny som finns i stl 6X6.


Kom ihåg att färga och stämpla på den breda kanten! I butiken har jag spanat på en fin bakgrundsstämpel med ett nätmönster eller varför inte den med bladrankan....


Sen får man fundera på sin text..... vad är det jag vill säga? Till vem vill jag säga? Jag samlar på citat och bra formuleringar, allt i en liten bok som jag alltid bär i väskan.


Har du inte provat så säger jag bara - ge det ett försök!! Så mycket skaparlust som det finns inom mig som bara vill ut, önskar bara att det fanns mer tid!

Ha en skön och kreativ vecka tills vi ses igen!

1 kommentar:

  1. Så härlig! Jag har inte riktigt vågat mig på mix media på det här sättet tidigare men nu blev jag inspirerad att försöka.

    SvaraRadera