onsdag 25 april 2012

Tavel Album

Idag blir det en tavla / album. Gjorde denna till min mor på hennes födelsedag, och glädjen var stor.

Vet att jag har sett någon göra denna, men som vanligt sviker minnet lite och personen blir frånvarande. men jag tror att hennes var mindre och annorlunda utformad. Jag gjorde min efter vad jag tyckte passade min mor.


Jag gjorde en låda att ha nere vid. Men egentligen skulle det ha varit snurrad och lådor på båda sidor. Kom på att albumet behöver ha lite att vila på så det blir nästa gång jag försöker igen.


Min mor älskar fjärilar och jag hade en gammal broch liggandes som fick smycka en hörna. 


Man kan låta fantasin jobba på övertid om hur man vill att den ska se ut. Allt är möjligt i scrapvärlden.

Scrapa på!!

Detta har jag använt

Cardstock:

Mönstrat:

Tim Holtz:
ring binders fråga i butiken

Decorationer:
Isros gråsilver 

övrig decoration finns i den fysiska butiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar