tisdag 22 maj 2012

Little Wonders......



Lilla söta Charlston 2009! 
Blande det svårast man kan fånga på bild måste vara svarta djur, att fotografen i sig lyckats bra med sitt foto hjälper föga när jag nu inte kan få till mitt foto av min LO......


Här har jag använt mig av fler papper från serien Wonderland - 7 Dots studio, en serie helt i min smak, härliga färger och läckra mönster, därtill är pappren tvåsidiga! Läckra stickers "Wonderlands" finns också till serien, trekanterna eller vimplarna samt den lilla plaketten med texten "Little Wonders" har jag använt mig av.



Bottenpappret ovan på själva CS heter Mad Tea Party, pappret som själva fotot sitter på heter Spads and Clubs - jag har använt baksidan. De små pappersrullarna är från samma ark men då med framsidan ut. För att markera själva fotot lite mer drog jag en linje med svart penna.

Äntligen bjuds vi på sol och värme, hoppas på fler fina dagar så vi får ladda våra kroppar med solenergi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar