onsdag 4 juli 2012

Kom ihåg...

Ja varför inte tänkte jag när Ilona frågade om jag ville prova att göra något med Tim Holtz print tray. Fast i början var det tänkt att göra som ett titt skåp med ett album i mitten, fast som det ibland blir... det bidde något annat. I detta fallet blev det två saker. Denna gjorde jag efter att Laura Denison gjort något liknande, tyckte om hur hon tänkt där och sedan ville jag införa lite shadow stamping i detta oxå. Vilket jag tyckte jag fick till... hoppas jag.
Bilderna blir stora om du klickar på dom......


Här är det fritt fram för er att göra vad ni vill i dom tre översta facken, där kan man sätta dit datum om man vill det, eller varför inte någon prydnad som man gillar. Eller så om man älskar massor med blommor så gör man något med detta.Möjligheterna är oändliga...


Ja och så kom detta med boken, det var faktiskt Ilona som gav mej den iden, hon hade ett underbart halsband på sig en gång och jag fastnade för hur liten den boken var i halsbandet, men denna blev lite större. Men en bok skulle in i projektet och klurigt var det men väldigt, väldigt roligt.


Så här ser den ut på framsidan, men som jag brukar säga allt är faktiskt upp till dej hur du vill att det ska se ut. 


Ok kork på sidorna, och säkerhetsnålar har man en mängd av så varför inte tänkte jag, funkade lika bra detta som pins...


Och pins blev lika bra som säkerhetsnålar ;)

Scrapa på!!!!

Detta har jag använt

Cardstock:

Mönstrat papper:

Decorationer:

Övrigt:







1 kommentar:

  1. Vilken rolig idé. Jag har bläddrat i dina små böcker - jättefina :) Önskar dig också en trevlig sommar.

    SvaraRadera