onsdag 11 juli 2012

Tittskåp

Så nu kom del två av Tim Holtz Print tray. Här limmade jag ihop lådorna lite hipp som happ och sedan decorerade jag allt. Ville hålle en murrig still för Milla min lilla dotter kan vara lite murrig ibland även om hon alltid är en solstråle för mej.


Har infört saker som Milla tycker om, då pärlor är hon väldigt glad för och oftast ligger dom överallt. Men så ville jag inte ha det här utan lite mer ordnat.


Nycklarna står för att hon har nycklen till mitt hjärta liksom mina andra barn oxå har. Fjärilen är hemmagjord och står för hennes glada försök att fånga fjärilar i håv, vilket lyckades detta året. Och hennes glädje var så stor när hon kom och visade.


Även här fick jag in en liten bok, denna är mindre än i förra projektet. Men tanken är att skriva sådant som kan vara roligt att komma ihåg under hennes uppväxt. 


Scrapa på!!!

Detta har jag använt:

Tim holts saker:


Övrigt finns i den fysiska butiken

glad sommar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar