måndag 17 september 2012

1 & 1

Jag är så lycklig över att Mye har flyttat hem till Sverige igen efter att ha bott i Belfast 4 år.
Det känns helt underbart att ha henne nära igen...
Men sen häromdagen fick vi vet att Emma kommer att åka till USA - Los Angeles - och plugga en termin... Så i januari är det hon som istället åker iväg...
Samtidigt som det är tråkigt att inte ha dem här hos mig så är jag så stolt över mina töser som vågar ge sig ut i världen och göra det de drömmer om... Tuffa tjejer! :)
Men nu blev det ju 1 kom hem & 1 åker...
Jag har stämplat bakgrunden till layouten med olika stämplar och mistat den...
Sen har jag använt papper och dekorationer från 7Gypsies - Postale, blommor från Prima Marketing, washitape, spets, knapper och så lite annat smått och gott...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar