lördag 1 september 2012

Lille katt


Min älskade katt Ellen kom till oss när hon var yttepytte liten, det är nog den mest näpna bild jag har på min näthinna när hon ligger på rygg och nästan får plats i min ena kupade hand, hållandes en liten nappflaska med sina pyttesmå tassar. Att hon sen som vuxen katt inte blev så värst snäll är en helt annan historia, min relation med Ellen är speciell och hon är en egen liten plats i mitt hjärta.

Häromdagen knappade jag hem en order från Skaparlusten och jag kunde inte hålla mina fingrar från de nya spännande alfabetsstämplarna från Prima, mmmmm dessa kommer klart att bli favoriter!! Jag noterade just att två av tre redan sålt slut men om jag inte tänker fel så dyker dom snart åter upp i butiken, då ska jag knappa hem den sista också! Jag tittade också lite extra på alla de underbara papperna som finns i pads och i storleken 6 X 6 och till den här LO´n använde jag fler olika ark från serien Postale 7Gypsies, underbara ark med färgmatchade sidor. De egengjorda blommorna är också från samma pappersserie, jag har använt olika stora distanskuddar under för att skapa lite mer djup. De små stjärnorna och den lilla fjärilen kommer från mina gömmor, dessa sprayade jag med mist "Burnt red" som passade perfekt i färgen till de randiga papperna.

Nu önskar jag er alla en skön lördag med mycket tid får skapande!

//ylva

Inga kommentarer: