lördag 17 november 2012

En kund kom till butiken.....

...ja, hon kom ett par gånger tillsammans med sin man och handlade till olika projekt hon höll på med.
Vi pratade alltid lite om vad hon hade på gång och jag rycktes med i projektet och kom med lite tips och idéer.

Så en dag kom Jenny med sin Ipad och visade bilder på några färdiga resultat och jag blev alldeles till mig....och började fundera,  DT...?!

När jag var färdig med Månadskitet för November dyker Jenny upp - åter på jakt efter något speciellt till ett projekt och jag tog bladet från munnen och frågade om hon vill skapa för Skaparlusten.
Till min stora glädje gick Jenny med på detta!!

Jag gav henne November Månads Kit att skapa med.
 Idag visar vi hennes första projekt!

En alldeles underbar kalender, med anteckningsblock, penna och minnes"tags" nära till hands.
Och i varje hörn är en årstid representerad....Klicka på bilderna så  kan ni se detaljerna!






Visst är den läcker??!!!
 Berätta vad ni tycker! Ge en kommentar - det skulle vi uppskatta.

Ha en härlig helg och skrapa lugnt!

Ilona

6 kommentarer:

  1. Det är ju helt galet underbar!!!

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Mycket detaljer, man kan titta flera gånger och hitta något nytt varje gång. Välkommen i DT-gänget.

    SvaraRadera
  3. Åhhh så fin! Och välkommen till vårt gäng! :)

    SvaraRadera
  4. Verkligen läcker! Ännu ett projekt jag MÅSTE prova på :-)
    /Lola

    SvaraRadera
  5. Helt underbart. Ska försöka mig på något liknade.

    SvaraRadera
  6. helt underbar.
    välkommen till oss :)

    längtar efter fler av dina underbara verk :)

    SvaraRadera