måndag 26 november 2012

The puppy...

Egentligen är det Adams hund... Han fick Hubbe som födelsedagspresent när han fyllde 18 år i april.
Men eftersom Adam bor hemma har det blivit lite av allas vår fina hund...
Han är en stor hund - en Leonberger - så trots att han bara är 9½ månader och en valp, är han redan jättestor... Och större ska han bli!
I mitt senaste DT-paket fick jag massor med underbart material att jobba med...
Den här layouten har jag gjort på Kraft cardstock som jag har stämplat med bubbelplast och sen mistat.
Pappren jag har använt är från Heidi Swapp - Memory Files, även bokstäverna kommer från Heidi Swap, blommor från Prima Marketing, knappar, snöre, utstansade stjärnor, "glödlampa" från Junkyard Findings - Prima Marketing, washi-tape från YouDo, spets och chipboard från Prima Marketing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar