måndag 8 april 2013

Glöm aldrig

I helgen har jag varit iväg på Stockholm Scrap & Pearl event!
Det var en toppenhelg där jag fick scrappa loss tillsammans med 999 andra scrappande glada tjejer och en och annan kille. :)
Extra roligt var det att Skaparlusten var på plats med shoppen och jag fick träffa goaste DT-mamman Ilona för första gången på riktigt! Hon var precis så go som jag trodde!
Roligt också att få träffa fina Marie och Tabitha!
Jag vill också passa på att tacka alla trevliga tjejer som kom på min workshop! Hoppas att ni hade lika roligt som jag! :)
Under helgen lyckades jag skapa en hel del och då bland annat en layout för Skaparlusten.
Det blev en med mina tre barn dår jag vill påminna dem om att aldrig glömma bort att de alltid har varandra!





















Pappren är från Heidi Swapp - Vintage chic.
Jag har även använt Heidi Swapp - Memory file, Junkyard Findings bulbs - Prima Marketing, ostduk, blommor, datum stämpel från SMASH, spelkort, mist, stickers och bokstäver.
En närbild på en del av dekorationerna...


3 kommentarer:

Marie Linder sa...

Vilken fin LO, och tanken bakom är också väldigt tänkvärd. Det är så lätt att ta varandra för givet. Mycket roligt att träffa dig också. Jag pratade med några som varit på din workshop och sprängt sina gränser, de var jättenöjda.

Bitan sa...

Jag fick det roliga uppdraget att assistera dig på din workshop och det var givande både för mig och deltagarna. Roligt när man får lära sig nya synvinklar på saker och ting. Hela helgen var riktigt rolig, utvecklande och härlig med alla goa scrappare!! =)

Sara sa...

Underbar LO med fint foto!