onsdag 24 juli 2013

Mixed media

Denna ide kom till mej från en klar himmel efter att jag pratat med min amerikanska väninna. Hon undervisar i massor av olika saker innom scrapbooking, och har problem med en kvinna som tror att hon kan allt.
 
Min vännina skulle ha en undervisning  mixed media och när hon gjorde sin underbara pressentation till mej på en stor tag, så börja min hjärna utarbeta denna.
 
 
Så det var bara till att sätta sig vid bordet och börja skapa. Vilket var fantastikst roligt.

 
Massor med blommor och färg, såklart ska det vara det. Härlig sommarkänsla var jag ute efter.

 
 
 
Scrapa på!!!
 
 
Detta har jag använt
 
Cardstock
 
Färger m.m.
 
 
 
Blommor
ta det som du har i lådorna eller gör ett inköp bland ilonas härliga utbud.
 
 
Dekorationer
 
dekorationer har jag tagit vad som fanns till hands. Ilona har väldigt mycket roligt att använda till ett sådant här projekt, men som sagt allt är hur du vill att det ska se ut i slutändan. Så in i butiken och låt dej inspireras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar